Przepraszam, ale nie.


Wydawało mi się, że każdy wątek związany z badaniem zjawisk fizycznych i astronomicznych, a w szczególności plam słonecznych wart jest uwagi. Myliłem się.
„Rachowanie owych plam słonecznych oraz fantazjowanie na temat ich straszliwych wpływów na dzieje ludzkości dobrze zgadza się z panującymi dziś nastrojami umysłowymi, skoro nawet na łamach „Najwyższego CZASU!” można było czytać proroctwa, że promieniowanie kosmiczne rzuci się niebawem ludziom na rozumy. „

Lech Stępniewski (Autorowi bliskie są ideały radykalnej i skrajnej prawicy; takiej, co to powiada się, że na prawo od niej już tylko ściana) zamieścił na swojej stronie artykuł pod tytułem ACH, CO ZA PLAMA!

Czyta się lekko i łatwo, gdy jednak zorientowałem się, że do polemiki z artykułem włączył Janusz Korwin-Mikke, dałem sobie spokój. Polityka, biznes i plamy na Słońcu to zdecydowanie nie moja działka, ale jeśli ktoś jest ciekaw – proszę bardzo:

ACH, CO ZA PLAMA! – LECH STĘPNIEWSKI

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pogranicza i pobocza, zabawne i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

